Elektronické dátové schránky - príjem správ
Potrebujete spravovať Elektronickú dátovú schránku vo Vašej existujúcej slovenskej spoločnosti?
Prijímanie správ do Elektronickej dátovej schránky na Slovensku (nielen) pre zahraničných štatutárnych zástupcov (konateľov).
POMÔŽEME VÁM SO SPRÁVOU VAŠEJ DÁTOVEJ SCHRÁNKY!
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby zriadila pre všetky právnické osoby elektronické schránky na portály verejnej správy slovensko.sk na doručovanie úradných rozhodnutí.
Dátové schránky pre všetky spoločnosti sú aktivované od 1.7.2017
Od tohto dátumu je pre všetkých štatutárov spoločností dôležité zabezpečiť pre spoločnosť príjem elektronických dátových správ, pretože inak hrozí, že sa o doručenej správe, ktorá Vám bude doručená ani len nedozviete!
Elektronicky doručené úradné rozhodnutie je rovnocenné rozhodnutiu, ktoré orgán verejnej moci doručuje v papierovej forme. Elektronická správa a všetky jej prílohy sa bude považovať za prečítanú v deň bezprostredne nasledujúci po dni ich prijatia alebo uplynutím 15-dňovej lehoty odo dňa nasledujúceho po dni jej doručenia podľa typu správy.
Doručenie správy je potvrdené prostredníctvom elektronickej doručenky zasielanej do schránky. Dátovú schránku je preto potrebné pravidelne kontrolovať, či Vám neboli doručené nové správy.
Bližšie informácie o elektronických dátových stránkach je možné nájsť aj na webe www.statutar.sk.
Kto má prístup do elektronickej schránky?
Prístupy do elektronických dátových schránok majú len štatutárni zástupcovia (konatelia) spoločností cez portál verejnej správy slovensko.sk, za nasledovných podmienok:
- slovenský občan potrebuje slovenský občiansky preukaz s aktivovaným čipom na elektronickú komunikáciu
- ak sa nejedná o slovenského občana, tento potrebuje preukaz povolenia na pobyt v Slovenskej republiky s aktivovaným čipom na elektronickú komunikáciu
- zahraniční štatutári, ktorí nemajú povolenie na pobyt v SR sa môžu prihlásiť pomocou alternatívneho autentifikátoru
Zahraniční štatutárny zástupcovia - konatelia slovenskej právnickej osoby, ktorí nemá povolenie na pobyt v SR musia splnomocniť na zastupovanie osobu s potrebným slovenským preukazom.
V prípade záujmu Vám zabezpečíme prijímanie správ do dátovej schránky Vašej spoločnosti na základe plnej moci. Pri každej prijatej správe do vašej elektronickej schránky Vám príde notifikácia na váš email.
Koľko stojí nastavenie príjmu správ v dátovej schránke? Perfektná cena za správu schránky
Naše ceny za nastavenie príjmu správ v dátovej schránke vo Vašej spoločnosti sú férové a transparentné. Nezmlčiavame skryté a dodatočné poplatky, u nás vždy viete, koľko vás bude spoločnosť alebo doplnková služba stáť.
Podnikajte ihneď so slovenskou ready-made firmou! Platca DPH v ponuke!
Máte možnosť rozbehnúť zaujímavý projekt, ale potrebujete konať rýchlo? Odporúčame vám kúpu slovenskej ready-made spoločnosti, s ktorou môžete začať podnikať okamžite! Ponúkame ready-made platca DPH, alebo neplatca DPH. Všetky spoločnosti sú bez obchodnej histórie, v prípade záujmu máme však k dispozícii aj spoločnosti s podnikateľskou históriou.
Oslovila vás naša ponuka?
Postup pri nastavení príjmu správ do dátovej schránky
Jednoduchý postup pri nastavení príjmu správ do dátovej schránky vo Vašej spoločnosti.
-
1. Objednávka
Vyplňte prosím buď NEZÁVÄZNÚ objednávku alebo ZÁVÄZNÚ objednávku uvedenú nižšie, alebo nás telefonicky kontaktujte. Následne Vám zašleme e-mail, ktorý bude obsahovať zoznam údajov potrebných pre nastavenie príjmu správ do dátovej schránky Vašej spoločnosti. -
2. Príprava
Po obdržaní údajov Vám naši odborníci zabezpečia prípravu kompletných listín. Jedná sa hlavne o dokumentáciu súvisiacu s nastavením prístupu do Vašej dátovej schránky, ktorú Vám zašleme so všetkými potrebnými inštrukciami. -
3. Nastavenie a komunikácia
Po podpísaní dokumentov zabezpečíme nastavenie prístupu do Vašej dátovej schránky a zabezpečíme, aby všetky doručené správy boli preposielané na Vami zadanú e-mailovú adresu. O všetkom ste informovaní. -
4. Preposielanie správ
Každá doručená správa do Vašej dátovej schránky je Vám preposlaná na Vami zadanú e-mailovú adresu.
Správa DÁTOVEJ schránky Nezáväzná objednávka
Ak vás oslovila naša ponuka na správu DÁTOVEJ schránky spoločnosti, vyplňte prosím nasledovný objednávkový formulár - NEZÁVÄZNÚ objednávku.
Je to veľmi jednoduché, nezaberie Vám to viac ako 2 minúty. Následne Vás budeme kontaktovať, aby sme dokončili Vašu objednávku.
Kontaktujte nás Priamy kontakt
Volajte tel. č. (+421) 948 600 200, alebo píšte na náš e-mail Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Tešíme sa na spoluprácu s Vami!